Politica de Livrare
Pe scurt: vom livra Produsele doar după ce le plătești integral prin una din modalitățile afișate pe site.
(1) În funcție de specificitatea produselor/serviciilor, livrarea Produselor se va putea face fie în format electronic (atunci când vorbim de produse/servicii digitale sau confirmări de participare la un eveniment), fie în format fizic, la o adresă comunicată de Client la momentul plasării Comenzii.
(2) În cazul produselor fizice, Livrarea Produselor se va face oriunde în România în termenul comunicat înainte de finalizarea unei Comenzi. Te rugăm să reții că acest termen de livrare este unul orientativ, bazat pe comenzile anterioare din zonele respective și că poate suferi modificări, despre care vom depune toate eforturile să te notificăm în timp util. Nu vom răspunde pentru întârzierile în livrarea Produselor aparute din motive neimputabile nouă sau din culpa unui transportator (exemplu, curier, poștă etc.).
(3) Livrarea Produselor se va face contra-cost sau gratuit, în funcție de condițiile aplicabile Comenzii, care îți vor fi comunicate înainte de finalizarea Comenzii. Dacă este cazul, te vom informa cu privire la modalitățile de livrare disponibile și vei putea alege una dintre aceste modalități anterior finalizării Comenzii.
(4) În cazul în care cu ocazia livrării Produselor, nu te putem găsi la adresa indicată în Comandă acceptată, se va încerca livrarea încă o dată, după care Produsele vor fi returnate, tu urmând să suporți costurile unei noi expediții, indiferent de valoarea Produselor comandate.
(5) Vom depune toate eforturile pentru a asigura ambalarea corespunzătoare a Produselor împreună cu Specificațiile și toate documentele însoțitoare necesare.
(6) Vânzătorul își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze orice livrare a Produselor comandate dacă aceasta nu poate fi onorată din motive independente de voința Vânzătorului care includ dar nu sunt limitate la: evenimente de forță majoră, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile, incendii, explozii, inundații, epidemii, greve etc.
Transport international
Există posibilitatea de a asigura transport internațional în Europa, doar în țările în care firma de curierat cu care colaborăm livrează. În cazul transporturilor în afara țării, clientul suportă costul de livrare. Dacă ești interesat să îți livrăm în Europa, trimite-ne un email la comenzi@gb.ro, și noi vom reveni cu toate detaliile.
Ai întrebări?
Ne poți trimite un mesaj folosind formularul de mai jos.