Termeni și Condiții
1. Introducere
Documentul acesta (publicat in format electronic la adresa: https://gb.ro/ impreuna cu toate celelalte documente la care face referire reprezinta ceea ce vom denumi generic "Termeni si conditii" sau "Termenii", adica regulile care vor reglementa situatia dintre noi, in calitate de Vanzator si tine, in 1.1 Cine suntem noi?
Mai jos gasesti si datele noastre de identificare:
Denumire |
GADGET BIGBOYS S.R.L. |
Sediul social: |
Judetul Bucuresti, sectorul 1, Strada BERCA nr.5 - Strada Zeletin nr. 1 |
Numar registrul comertului: |
J40/16585/24.09.2021 |
Cod unic identificare: |
44961028 |
Telefon: |
0756 024 024 |
E-mail: |
Pe langa denumirea oficiala de mai sus, ne mai gasesti sub numele de brand "GB.ro" - in tot acest document vom face referire la noi sub denumirea de "Organizatia", "Vanzatorul", "Compania", "GB.ro". Suntem o companie care ofera produse prin intermediul site-ului https://gb.ro/ precum si prin toate profilele/paginile de media asociate acestui brand, incluzand, dar fara a se limita la Facebook: in curand, Instagram: https://www.instagram.com/wwwgbro/?hl=en, iar la toate vom face referire la "Platforma").
Accesarea Platformei implica acceptarea neconditionata a Termenilor si conditiilor pe care le vom detalia mai jos. In cazul in care nu vei accepta acesti Termeni, nu vom putea incheia un contract cu tine, adica nu vom putea sa iti livram produsele sau sa iti prestam serviciile pe care ni le soliciti, inclusiv sa raspundem la eventuale solicitari pe care le-ai putea avea
1.2 Cine esti tu?
Tu esti o persoana care ajungi pe Platforma in cautarea unui Produs pe care noi ti l-am putea oferi. In acest moment esti un Utilizator al Site-ului. In momentul in care vei plasa o comanda la noi pe Site, iar noi vom incepe demersurile necesare pentru a o onora, vei deveni un Client, pentru ca vei intra intr-o relatie contractuala cu noi (prin intermediul unui contract care se incheie la distanta, adica prin mijloace electronice).
1.3 Definitii. Scop
(1) Pentru ca deja sunt foarte multe detalii si informatii de care trebuie sa tinem cont, am decis sa definim anumiti termeni pe care ii vom folosi in mod curent, pentru a facilita parcurgerea documentului. Acesti termeni ii regasesti mai jos:
(2) Urmatorii termeni folositi cu majuscule vor avea intelesurile de mai jos, cu exceptia cazului in care se prevede expres altfel:
"Vanzatorul" inseamna GADGET BIGBOYS S.R.L., o societate cu raspundere limitata, asa cum ne-am identificat in sectiunea 1.1
"Produse" inseamna orice bunuri (produse) sau servicii care sunt oferite Clientului in vederea achizitionarii, contra cost, prin intermediul Platformei.
"Client" inseamna persoana fizica ce acceseaza Platforma si plaseaza o Comanda pentru achizitionarea Produselor oferite spre vanzare de catre Vanzator. Prin Client se intelege si o persoana juridica care plaseaza o Comanda printr-o persoana fizica in numele acesteia.
"Comanda" inseamna o comanda plasata de Client prin intermediul Platformei prin care Clientul isi exprima angajamentul de a achizitiona unul sau mai multe Produse, in conditiile prevazute in prezentul document si/sau agreate cu Vanzator printr-un mijloc de comunicare la distanta.
"Cont" inseamna sectiunea din Platforma accesibila Clientului prin utilizarea, cu rol de identificare, a unei adrese de e-mail si a unei parole, care permite Clientului transmiterea unei Comenzi si care contine informatii despre Client si istoricul Clientului in Platforma (e.g., Comenzi anterioare, facturi fiscale, garantii etc.).
"Contract" inseamna intelegerea consensuala la distanta intervenita intre Vanzator si Client, fara prezenta fizica simultana a acestora, cu privire la vanzarea, respectiv achizitionarea, unuia sau mai multor Produse de pe Platforma, prin lansarea unei Comenzi de catre Client si acceptarea ei de catre Vanzator, cu respectarea prevederilor legale si a termenilor si conditiilor pentru vanzarea online a serviciilor si produselor Vanzator. Ca regula, Contractul se incheie in limba romana.
"Perioada de returnare" inseamna perioada de 14 (paisprezece) zile calendaristice, asa cum este stipulata de legislatia in vigoare aplicabila drepturilor consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta cu profesionistii (sau orice alta perioada care poate deveni obligatorie conform legislatiei relevante din Romania), inauntrul careia Clientul are dreptul sa returneze Produsele Vanzatorului. Procedura de returnare si modul in care aceasta este valabila si se aplica este descrisa in prezentul document.
"Platforma" inseamna site-urile web detinute sau folosite de Vanzator, inclusiv paginile si profilele de pe retelele sociale, avand domeniul https://gb.ro/. De asemenea, Platforma este folosita pentru procesarea si administrarea Comenzilor in vederea livrarii Produselor si inregistrarea platilor aferente vanzarii acestora. In cazul in care exista si o Aplicatie, Platforma va include, acolo unde aplicabil, si aceasta componenta.
"Specificatii" inseamna orice detalii privind caracteristicile Produselor asa cum sunt precizate in descrierea disponibila pe ambalajul acestora si pe Platforma.
"Tranzactie" inseamna operatiunea de plata efectuata de catre Client, respectiv incasare de catre Vanzator, a unei sume de bani ca urmare a vanzarii de catre Vanzator, respectiv achizitionarii de catre Client, a unuia sau mai multor Produse.
(3) Prezentul document stabileste termenii si conditiile aplicabile raporturilor ce se nasc intre Vanzator si fiecare Client care utilizeaza Platforma in vederea, cu ocazia sau dupa efectuarea unei Comenzi.
(4) Titlurile sunt incluse in acest document pentru usurinta parcurgerii si a structurarii documentului si nu vor afecta interpretarea acestuia.
(5) Pentru evitarea oricarui dubiu, in acord cu politica de afaceri stabilita in mod independent si unilateral de catre Vanzator, vanzarea in mediul online (exemplu, prin intermediul Platformei) a Produselor comercializate in mod obisnuit de Vanzator se face catre consumatori persoane fizice sau catre persoane juridice. In cazul in care anumite Produse sunt limitate doar catre o anumita categorie de Clienti, se va specifica acest lucru in cadrul Specificatiilor sau intr-un alt loc vizibil langa Produs (cum ar fi, spre exemplu, anumite Produse destinate doar persoanelor juridice sau doar persoanelor fizice).
(6) Aspectele privind confidentialitatea si prelucrarea datelor cu caracter personal legate de utilizarea, in orice forma, a Platformei sunt guvernate de politica de confidentialitate/nota de informare („Politica de Confidentialitate"), care completeaza acesti Termeni si Conditii. Te rugam sa parcurgi in intregime Politica de Confidentialitate aici.
(7) Utilizarea Platformei implica acceptarea expresa de catre orice Client a acestor termeni si conditii si a Politicii de Confidentialitate, precum si a altor documente care au fost indicate pe parcursul acestor Termeni.
(8) Ne rezervam dreptul de a modifica oricand Termenii, iar forma actualizata a acestora va putea fi accesata de catre Clienti pe Platforma, in sectiunea "Termeni si conditii". Relatia dintre Vanzator si Utilizator/Client va fi guvernata de forma la momentul accesarii Site-ului, respectiv plasarii Comenzii.
(9) Acesti termeni si conditii aplicabile vanzarii online sunt disponibile Clientului pentru stocare si reproducere.
2. Politica Platformei. Caracteristici principale ale vanzarii online de catre Vanzator
Pe scurt: trebuie sa avem cu totii o atitudine corecta si sa nu folosim Site-ul in modalitati care contravin legii sau bunelor moravuri. Daca suspectam ca intentia ta nu este aceea de a cauta informatii despre Produse sau de a le achizitiona, ne rezervam dreptul sa nu iti permitem sa plasezi o Comanda sau chiar sa iti limitam accesul la Site. Comanda pe care o plasezi la noi pe Site se va considera acceptata doar in momentul in care iti vom confirma acest lucru.
(1) Accesul la Platforma in vederea efectuarii unei Comenzi este permis oricarui potential Client care actioneaza cu un scop legitim si care are intentia de a achizitiona de la noi unul sau mai multe Produse, cu respectarea acestor termeni si conditii.
(2) Prin Client intelegem o persoana juridica sau fizica care are: (a) minim 18 ani sau (b) minim 14 ani, care au primit autorizarea din partea unui parinte/tutore/reprezentant legal pentru a putea accesa Site-ul. Daca ai autorizat o persoana minora sa foloseasca Site-ul, esti raspunzator de intregul comportament al acestuia pe Site, inclusiv orice actiune pe care minorul o poate intreprinde.
(3) Este strict interzisa utilizarea abuziva a Platformei. Reprezinta utilizare abuziva orice fel de utilizare a Platformei intr-un mod care contravine practicilor comerciale corecte, a legislatiei in vigoare sau in orice alt mod care ar fi de natura sa ne prejudicieze in orice fel pe noi sau Afiliatii/Partenerii nostri (prin "Afiliati" intelegem persoane din acelasi grup din care facem si noi parte, iar prin "Parteneri" persoanele cu care avem o relatie de colaborare).
(4) Ne rezervam dreptul de a-ti refuza accesul la o parte sau la toate functiile Platformei si de a restrictiona procesarea si/sau livrarea unei Comenzi daca, in opinia noastra rezonabila, exista suspiciuni de frauda din partea ta, daca acesta are un comportament care ne poate prejudicia interesele sau ale Afiliatilor/Partenerilor nostri acestuia sau daca utilizezi in mod abuziv Platforma.
(5) Prin utilizarea Platformei si, dupa caz, inregistrarea unei Comenzi, accepti si esti de acord cu forma de comunicare la distanta (e.g., telefonic sau e-mail) prin care ne derulam operatiunile.
(6) Toate informatiile folosite pentru descrierea Produselor (inclusiv, dar fara a se limita la, imagini statice ori dinamice, text descriptiv, prezentari grafice ori video) nu impun nicio obligatie din partea noastra, acestea avand exclusiv rol de prezentare si informare. Vom depune toate diligentele rezonabile pentru a asigura corectitudinea informatiilor cu privire la preturi, Produse si Specificatiile acestora prezentate pe Platforma.
(7) Daca preturile sau orice alte detalii in legatura cu Specificatiile Produselor au fost afisate eronat pe Platforma, din orice motiv, si ai plasat o Comanda, te vom informa prin e-mail sau printr-o alta modalitate de comunicare agreata, in cel mai scurt timp in legatura cu o astfel de eroare.
(8) Vom putea publica pe Platforma informatii despre Produse si/sau promotii pe care le avem, fie ale noastre, fie ale Afiliatilor/Partenerilor nostri, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil. Te rugam sa ai in vedere ca vor putea exista situatii in care nu vom putea afisa stocul sau sa actualizam datele in timp real, dar te vom informa pana sa confirmam Comanda, iar tu vei putea decide daca accepti sau nu noile conditii.
(9) Produsele care fac obiectul vanzarii in cadrul unei promotii sau campanii de orice tip se vor supune si termenilor si conditiilor aplicabile respectivei campanii sau promotii, pe care ti le vom aduce la cunostinta.
(10) Orice promotii prezentate pe Platforma sunt valabile pe durata mentionata. In cazul in care nu este indicata o durata pentru desfasurarea promotiilor, acestea vor fi valabile in limitele stocurilor/locurilor disponibile.
(11) Notificarea primita prin e-mail de tine dupa efectuarea Comenzii cu privire la preluarea respectivei Comenzi are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii de catre noi. Comanda se considera acceptata de catre noi cel mai tarziu odata cu livrarea, respectiv furnizarea in format electronic a facturii fiscale, precum si a produselor comandate de tine. In cazul in care ai facut deja Plata pentru respectiva Comanda si nu o vom accepta, iti vom returna sumele transferate.
(12) Pentru motive justificate (inclusiv, dar fara a se limita la, lipsa din stoc a unor Produse), ne rezervam dreptul de a modifica tipul ori cantitatea Produselor din Comanda. Intr-o astfel de situatie, te vom instiinta imediat cu privire la modificarea intervenita, iar tu vei putea sa accepti sau sa refuzi modificarea Comenzii. In cazul in care refuzi, Comanda se considera anulata, iar partile vor fi repuse in situatia anterioara emiterii Comenzii (inclusiv prin rambursarea de catre noi a oricaror sume incasate, daca este cazul) si fara sa avem vreo raspundere fata de tine.
(13) Comanda este acceptata iar Contractul se considera incheiat intre noi si tine, in momentul in care primesti o notificare de expediere (prin apel telefonic/SMS/e-mail/notificare push sau alt mod) a Produselor din Comanda (atunci cand vorbim de bunuri fizice, corporale).
(14) Te rugam sa ai in vedere ca din Contract face parte acest document (impreuna cu toate celelalte documente la care facem referire, precum si orice alte intelegeri ulterioare dintre noi si tine cu privire la Comanda, indiferent daca acestea sunt facute in scris, pe suport electronic sau pe suport fizic).
(15) Ne poti contacta in general la adresa de e-mail din sectiunea ,,Contact" din Platforma pentru orice nelamurire sau probleme ai in legatura cu Comanda, inclusiv pentru a identifica si corecta eventuale erori care au loc cu ocazia introducerii datelor. In functie de dezvoltarile tehnice ale Site-ului sau ale Aplicatiei, este posibil sa ai la indemana si alte metode de comunicare cu noi (precum chat online, comunicare din contul tau de Client, retele de socializare etc.), pe care ti-o vom aduce la cunostinta. Cu toate acestea, in cazul in care nu ne spui despre aceste aspecte anterior emiterii notificarii sau inceperii prestarii Serviciilor, aceste modificari nu se vor mai putea face decat in cazuri exceptionale, care nu implica un efort disproportionat din partea noastra si care sunt valabile din punct de vedere legal.
3. Comenzile
Pe scurt: iti explicam modalitatea in care poti plasa o comanda pentru un Produs, cum procesam comenzile, care sunt drepturile si obligatiile noastre si ale tale, cand consideram o comanda finalizata si cum trebuie sa procedezi pentru efectuarea Platii.
(1) Vei putea plasa o Comanda prin una din modalitatile indicate pe Site, precum: prin intermediul Platformei, online pe e-mail, prin telefon.
(2) Vei putea plasa o Comanda, formata din unul sau mai multe Produse, prin intermediul Platformei, cu inregistrarea unui cont in prealabil, prin adaugarea Produselor dorite in cosul de cumparaturi. In cazul in care Produsele vor trebui modificate conform specificatiilor, va trebui sa alegi una dintre optiuni, daca aceasta este disponibila sau sa ne transmiti anumite informatii suplimentare in momentul plasarii Comenzii. Daca omiti sa faci acest lucru, ne rezervam dreptul de a nu mai putea face alte modificari asupra Comenzii, mai ales daca ar include un efort disproportionat din partea noastra (cum ar fi sa schimbi adresa de livrare, datele de facturare sau alte specificatii care pot fi adaptate).
(3) In cazul in care vei dori sa nu iti faci un Cont in sectiunea dedicata din Platforma pentru plasarea comenzilor, unul din operatorii nostri va lua legatura cu tine pentru a te ajuta sa plasezi comanda si va completa informatiile necesare pentru tine, asa cum le vei comunica. Te rugam sa ai in vedere ca in aceasta procedura iti oferi un acord expres pentru prelucrarea datelor tale cu caracter personal, iar orice inadvertenta sau neconcordanta cu realitate va fi responsabilitatea ta, ca si cum ai fi completat tu personal datele respective. In anumite cazuri, apelurile telefonice vor putea fi inregistrate, bazandu-te pe interesul nostru legitim de a avea o dovada si o evidenta clara asupra Comenzilor plasate in alta maniera decat prin intermediul Site-ului si pentru a ne ajuta de acele informatii in cazul in care se va isca o problema intre noi.
(4) Vei putea sa iti faci un Cont in sectiunea dedicata din Platforma, potrivit instructiunilor existente pe Platforma la momentul respectiv (cum ar fi cu o adresa de e-mail si o parola). Daca-ti faci un Cont, vei putea gestiona mai eficient Comenzile plasate pe Platforma, avand posibilitatea de a vizualiza in Cont informatii despre Comenzi anterioare, detalii cont, metode de platai etc.
(5) Comenzile pot fi plasate oricand, dar ca regula vor fi procesate doar in zilele lucratoare, intre orele 9:00-18:00. Orice Comanda plasata intr-o zi de sambata, duminica sau in orice zi declarata prin lege sarbatoare legala va fi procesata in ziua lucratoare imediat urmatoare.
(6) Ne rezervam dreptul sa validam Comenzile inainte de onorarea lor si te vom contacta prin telefon, e-mail sau alta metoda disponibila, iar tu declari in mod expres ca accepti acest drept al nostru.
(7) Adaugarea unui Produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu duce la inregistrarea unei Comenzi si implicit nici la rezervarea automata a Produsului adaugat in cosul de cumparaturi, dar neachitat.
(8) Comanda va fi considerata finalizata prin plata integrala de catre tine a pretului Produselor din Comanda, prin una dintre modalitatile de plata acceptate de noi astfel cum sunt indicate expres pe Platforma si pe care le poti consulta cel mai tarziu la inceputul procesului de formulare a Comenzii.
(9) Prin finalizarea Comenzii, ne confirmi ca toate datele pe care le-ai furnizat sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii. Prin plasarea unei Comenzi, recunosti in mod explicit ca respectiva Comanda implica obligatia ta ferma de a achita "suma totala de plata" indicata. Alte modificari asupra Comenzi (precum date de identificare, adrese de e-mail sau adrese de livrare vor putea fi efectuate doar in cazul in care se poate tehnic acest lucru, fara a implica un cost suplimentar al nostru).
(10) Prin crearea unui Cont sau, dupa caz, finalizarea Comenzii, esti de acord ca putem sa te contactam, prin orice mijloc disponibil, respectiv sistem automatizat de apel fara interventie umana, fax, e-mail, in orice situatie in care este necesara contactarea ta pentru finalizarea si procesarea Comenzii. Lipsa unui raspuns din partea ta, prin una din modalitatile de comunicare puse la dispozitie prin Platforma la solicitarile noastre poate duce la invalidarea Comenzii.
(11) Produsele cumparate prin intermediul Platformei nu pot fi revandute sau distribuite in scopuri comerciale, fiind destinate uzului personal, cu exceptia cazului in care se prevede altfel in Specificatii. In cazul evenimentelor cu prezenta fizica, rezervarea si participarea la eveniment este nominala si se vor putea face modificari doar in situatia in care acest lucru este posibil din punct de vedere logistic si nu presupune costuri din partea noastra. Ca regula generala, ne rezervam dreptul de a limita achizitionarea Produselor la un numar maxim de Produse pentru fiecare Client, numarul fiind determinat in mod independent de catre Vanzator si comunicat Clientului anterior plasarii comenzii, fie la Specificatii, fie in politica generala privind gestionarea Produselor.
(12) Vom putea subcontracta un tert pentru a livra Produsele ce fac obiectul Comenzii, despre care te vom informa (cum ar fi de exemplu la momentul finalizarii Comenzii cand iti spunem cu ce curier facem transportul sau cand iti comunicam datele AWB-ului), nefiind necesar acordul tau.
(13) Vom putea anula o Comanda plasata de tine, cu o notificare concomitenta sau ulterioara, si fara ca o astfel de anulare sa atraga vreo raspundere a noastra fata de tine, in urmatoarele cazuri:
(a) banca care ti-a emis cardul nu accepta Tranzactia, in cazul platii online;
(b) procesatorul nostru de carduri cu care colaboram nu valideaza sau invalideaza Tranzactia (de exemplu, fie pentru ca nu sunt fonduri suficiente, fie din alte motive, conform politicii procesatorului), in cazul platii online;
(c) finalizarea Platii nu se realizeaza in termenul indicat prin factura proforma, in cazul platii prin transfer bancar/internet banking;
(d) datele pe care ni le furnizezi cu ocazia accesarii Platformei sunt incomplete sau incorecte;
(e) nu ne confirmi Comanda atunci cand te contactam in acest scop;
(f) consideram in mod rezonabil ca prin accesarea Platformei si plasarea Comenzii urmaresti un scop ilicit sau care poate cauza orice fel de prejudicii noua, Afiliatilor sau Partenerilor nostri;
(g) oricare dintre termenii si conditiile din prezentul document nu au fost respectate intocmai.
4. Preturi. Facturare. Plata
Pe scurt: pentru a beneficia de Produsele noastre, trebuie sa platesti suma indicata pentru ele, asa cum este afisata la momentul finalizarii Comenzii, prin una din modalitatile disponibile (plata cu cardul/transfer bancar).
(1) Preturile Produselor afisate pe Platforma sau comunicate Clientului sunt exprimate in Lei si pot include sau nu T.V.A. conform legislatiei in vigoare, asa cum vor fi afisate pe site. Orice taxe de transport sau livrare nu sunt incluse, cu exceptia cazului in care este afisat in mod expres acest lucru la momentul finalizarii Comenzii. Preturile valabile pentru Produse sunt cele afisate pe Platforma sau comunicate Clientului in momentul finalizarii unei Comenzi.
(2) Vom putea actualiza in orice moment preturile Produselor, iar o astfel de actualizare va inlocui orice preturi afisate anterior pentru respectivele Produse.
(3) Pentru acele Produse pentru care nu putem indica dinainte pretul si, dupa caz, toate costurile suplimentare de transport sau livrare, iti vom putea pune la dispozitie un calculator de pret sau te vom contacta prin e-mail/prin intermediului Contului creat in acest sens.
(4) Iti vom emite o factura pentru Produsele achizitionate/livrate, obligatia ta fiind sa ne furnizezi toate informatiile necesare conform legislatiei in vigoare pentru emiterea facturii de catre noi - te rugam sa acorzi o atentie sporita atunci cand introduci datele, pentru ca nu vom putea modifica datele din facturile proforme/fiscale emise.
(5) Ca regula generala, iti vom transmite factura aferenta Comenzii pentru Produsele vandute/livrate fie in format material (pe suport de hartie) la livrarea Produselor, fie in format electronic, pe e-mail si/sau in contul tau de Client, pe care te incurajam sa-l verifici constant (de asemenea, este posibil ca mesajele noastre sa ajunga in folderul SPAM, asadar te rugam sa verifici si acolo).
(6) Conform legislatiei in vigoare din Romania, atunci cand vom accepta plata cu cardul bancar, nu vom solicita plati suplimentare.
(7) In cazul platilor online, nu suntem si nu putem fi tinuti responsabili pentru niciun alt cost suportat de tine in plus fata de pretul Produsului achizitionat incluzand, dar fara a se limita la, comisioane de transfer bancar ori de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului Clientului, in cazul in care moneda de emitere a cardului difera de moneda in care se efectueaza vanzarea.
5. Livrarea Produselor
Pe scurt: vom livra Produsele doar dupa ce le platesti integral prin una din modalitatile afisate pe site.
(1) In functie de specificitatea produselor/serviciilor, livrarea Produselor se va putea face fie in format electronic (atunci cand vorbim de produse/servicii digitale sau confirmari de participare la un eveniment), fie in format fizic, la o adresa comunicata de Client la momentul plasarii Comenzii.
(2) In cazul produselor fizice, Livrarea Produselor se va face oriunde in Romania in termenul comunicat inainte de finalizarea unei Comenzi. Te rugam sa retii ca acest termen de livrare este unul orientativ, bazat pe comenzile anterioare din zonele respective si ca poate suferi modificari, despre care vom depune toate eforturile sa te notificam in timp util. Nu vom raspunde pentru intarzierile in livrarea Produselor aparute din motive neimputabile noua sau din culpa unui transportator (exemplu, curier, posta etc.).
(3) Livrarea Produselor se va face contra-cost sau gratuit, in functie de conditiile aplicabile Comenzii, care iti vor fi comunicate inainte de finalizarea Comenzii. Daca este cazul, te vom informa cu privire la modalitatile de livrare disponibile si vei putea alege una dintre aceste modalitati anterior finalizarii Comenzii.
(4) In cazul in care cu ocazia livrarii Produselor, nu te putem gasi la adresa indicata in Comanda acceptata, se va incerca livrarea inca o data, dupa care Produsele vor fi returnate, tu urmand sa suporti costurile unei noi expeditii, indiferent de valoarea Produselor comandate.
(5) Vom depune toate eforturile pentru a asigura ambalarea corespunzatoare a Produselor impreuna cu Specificatiile si toate documentele insotitoare necesare.
(6) Vanzatorul isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze orice livrare a Produselor comandate daca aceasta nu poate fi onorata din motive independente de vointa Vanzatorului care includ dar nu sunt limitate la: evenimente de forta majora, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile, incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve etc.
6. Transferul riscului si proprietatii asupra Produselor
Pe scurt: dupa ce cumperi un Produs de la noi, toate riscurile se transfera la tine.
(1) Daca livram noi personal produsele catre tine, riscul de pierdere sau de deteriorare a Produselor este transferat catre tine in momentul in care tu sau un tert desemnat de tine, altul decat transportatorul, intri in posesia fizica a Produselor.
(2) Daca apelam la terte persoane pentru a efectua Livrarea (precum servicii de curierat, servicii postale sau terti), riscul va fi transferat catre tine in momentul livrarii Produselor catre cel transportator, fara a aduce atingere drepturilor pe care tu le ai fata de el (spre exemplu, cand transportatorul iti deterioreaza Produsele).
(3) Proprietatea asupra Produselor va fi transferata la livrare, dupa ce ai efectuat plata, in locatia de livrare indicata in Comanda. Livrarea se va considera efectuata prin semnarea de catre tine a documentului de transport furnizat de curier sau prin semnarea de primire pe factura fiscala sau pe un alt document de livrare in cazul livrarilor efectuate de Vanzator.
(4) In cazul produselor digitale, vei primi o licenta neexclusiva de acces la respectivul produs, limitata la o anumita perioada de timp sau nelimitat, in functie de caracteristicile produsului, dreptul de proprietate ramanand al nostru sau al persoanei indicate in mod expres in Specificatii/alt loc de identificare. In Specificatiile Produsului se va mentiona in mod expres perioada de licentiere, precum si accesul la anumite viitoare facilitati si daca acestea vor fi sau nu contracost.
7. Dreptul de retragere al Clientului
Atunci cand cumperi un Produs online de la noi, ai dreptul sa il dai inapoi in 14 zile, fara sa ne zici de ce vrei sa faci asta.
(1) Daca esti persoana fizica, ai dreptul de a denunta unilateral Contractul pentru anumite Produse, in termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice ("perioada de retragere"), fara a fi nevoit sa justifici decizia de retragere si fara a suporta alte costuri in afara celor stabilite de lege.
(2) Perioada de retragere expira in termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la:
(a) data incheierii Contractului, in cazul Contractelor ce au ca obiect prestari de servicii;
(b) ziua in care Clientul sau un tert, altul decat transportatorul si care este indicat de Client, intra in posesia fizica a Produselor, sau:
(i) in cazul in care Clientul face o singura Comanda pentru Produse multiple care vor fi livrate separat, ziua in care Clientul sau un tert, altul decat transportatorul si care este indicat de Client, intra in posesia fizica a ultimului Produs;
(ii) in cazul livrarii unui Produs care consta in mai multe loturi sau piese, ziua in care Clientul sau un tert, altul decat transportatorul si care este indicat de Client, intra in posesia fizica a ultimului Produs sau a ultimei piese;
(iii) in cazul Contractelor pentru livrarea periodica de Produse pe o perioada de timp determinata, ziua in care Clientul sau un tert, altul decat transportatorul si care este indicat de Client, intra in posesia fizica a primului Produs.
(3) Pentru exercitarea dreptului de retragere, trebuie sa ne informezi cu privire la decizia ta de retragere din Contract. In acest scop, este necesar sa trimiti solicitarea de retur la adresa de e-mail din sectiunea „Contact" din Platforma (info@gb.ro) sau sa ne apelezi telefoni la numarul disponibil pe site, in care sa mentionezi:
- Nume si prenume
- Numarul de telefon la care poti fi contactat pentru mai multe detalii (doar daca este cazul)
- Numar de comanda
- Produsele comandate
(4) Exercitarea de catre Client a dreptului de retragere pune capat obligatiilor Clientului si Vanzatorului, dupa caz:
(a) de a executa Contractul;
(b) de a incheia un Contract, in cazul in care Clientul a efectuat o Comanda.
(5) Cu exceptia cazului in care Vanzatorul s-a oferit sa recupereze Produsele, Clientul returneaza Produsele sau le inmaneaza Vanzatorului sau unei persoane autorizate de aceasta sa receptioneze Produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data la care Clientul a comunicat Vanzatorului decizia sa de a se retrage din Contract. Termenul este respectat daca Produsele sunt trimise de Client Vanzatorului inainte de expirarea perioadei de 14 (paisprezece) zile calendaristice.
(6) Clientul suporta doar costurile directe legate de returnarea Produselor, cu exceptia cazului in care Vanzatorul accepta sa suporte acele costuri si informeaza despre asta Clientul.
(7) Vanzatorul ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea Clientului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 (paisprezece) zile de la data la care este informat in legatura cu decizia Clientului de a se retrage din Contract.
(8) Rambursarea sumelor se efectueaza folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de Client pentru Tranzactia initiala, Clientul neputand opta pentru o alta modalitate de rambursare, cu exceptia cazului in care Vanzatorul ii pune la dispozitie in mod expres aceasta posibilitate.
(9) Vanzatorul nu este obligat sa ramburseze costurile suplimentare in cazul in care Clientul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de Vanzator.
(10) Vanzatorul poate amana rambursarea pana la data receptionarii Produselor care au facut obiectul Contractului sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea Clientului conform careia acesta a trimis Produsele catre Vanzator, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.
(11) Conform legislatiei in vigoare aplicabile contractelor incheiate la distanta, nu se asigura dreptul de retragere in cazul:
(a) contractelor de prestari servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al Clientului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a Contractului de catre Vanzator;
(b) furnizarii de Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de Client sau personalizate in mod clar;
(c) furnizarii de Produse care sunt susceptibile de a se deteriora sau expira rapid;
(d) furnizarii de Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Client;
(e) furnizarii de Produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
(f) contractelor in legatura cu care Clientul a solicitat in mod special Vanzatorului sa se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de reparatie sau de intretinere. Daca, cu ocazia unei astfel de vizite, Vanzatorul presteaza alte servicii in afara celor solicitate in mod expres de Client sau furnizeaza alte produse decat piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrarilor de intretinere sau de reparatie, dreptul de retragere se aplica respectivelor servicii sau produse suplimentare;
(g) Produselor/Serviciilor pentru care nu este posibila returnarea produselor conform legislatiei in vigoare (ie. bilete la evenimente, produse alimentare, produse cosmetice, licente digitale etc.).
8. Garantii
Pe scurt: Produsele noastra beneficiaza de garantiile oferite de legislatia in vigoare si care ni se aplica. In cazul in care garantia nu este aplicabila (exemplu: in cazul serviciilor sau al Produselor specifice), vom indica in dreptul Produselor garantiile existente sau in politica noastra generala privind gestionarea comenzilor.
8.1 Garantia Produselor fizice
(1) Toate Produsele fizice comercializate de catre noi beneficiaza de garantia legala de conformitate, conform legislatiei in vigoare. Garantia se aplica conditiilor normale de utilizare si este valabila numai pentru produsele achizitionate si platite de Client de la Vanzator.
Garanția se ofera in baza facturii si este valabila 24 luni pentru persoanele fizice si 12 luni pentru persoanele juridice. Garantia intra in vigoare de la momentul in care Clientul a primit produsul si, in cazul cazul in care Clientul face o singura Comanda pentru Produse multiple care vor fi livrate separat, garantia intra in vigoare de la data la care clientul a primit fiecare produs in parte.
(2) In conformitate cu legislatia in vigoare, daca este aplicabil, Produsele beneficiaza de o garantie de conformitate potrivit Legii OUG 140/ 2021. Conditiile de acordare a garantiilor pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale fiecarui producator, la nivel national. Daca in prezentarea Produsului este precizat un termen extins de garantie, atunci se va aplica termenul mai lung.
(3) Raspunderea noastra, in conformitate cu Legea OUG 140/ 2021, va putea fi angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani, care se calculeaza de la Livrarea Produsului, pentru Produsele cu o durata medie de utilizare de cel putin 2 ani.
(4) Garantia presupune urmatoarele stadii: (a) inlocuirea Produselor si (b) rambursarea valorii pentru produsele neconforme.
(5) Conditiile de acordare a garantiilor pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale fiecarui producator, la nivel national.
Reparaţiile sau înlocuirile se efectuează cu respectarea următoarelor condiţii:
-
fără costuri;
-
într-un termen rezonabil care nu poate depăşi 15 zile calendaristice din momentul în care vânzătorul a fost informat de către consumator cu privire la neconformitate, luându-se în considerare natura şi complexitatea bunurilor, natura şi gravitatea neconformităţii şi efortul necesar pentru finalizarea reparaţiei sau înlocuirii;
-
fără vreun inconvenient semnificativ pentru consumator, ţinând seama de natura bunurilor şi de scopul pentru care consumatorul a solicitat bunurile în cauză.
În cazul în care neconformitatea urmează să fie remediată prin repararea sau înlocuirea bunurilor, consumatorul pune bunurile la dispoziţia vânzătorului.
Nu se considera a fi lipsa de conformitate daca, in momentul incheierii contractului de vanzare-cumparare, consumatorul a fost informat in mod explicit ca o anumita caracteristica a bunurilor nu corespunde cerintelor obiective de conformitate prevazute de art. 6 alin (1) OUG 140/2021, iar consumatorul a acceptat in mod expres acest lucru la momentul incheierii contractului de vanzare.
Vânzătorul preia bunurile înlocuite pe propria cheltuială.
În cazul în care consumatorul obţine încetarea contractului de vânzare în ansamblul său, în raport cu unele dintre bunurile livrate în temeiul contractului de vânzare:
-
consumatorul returnează vânzătorului bunurile, pe cheltuiala acestuia din urmă;
-
vânzătorul îi rambursează consumatorului preţul plătit pentru bunuri la primirea bunurilor sau a unei dovezi prezentate de consumator că bunurile au fost returnate;
-
vânzătorul rambursează consumatorului suma de bani folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de consumator pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursării.
Condiții de garanție
-
În cazul în care consumatorul nu instalează, într-un termen rezonabil, actualizările care mențin conformitate bunurilor, ce sunt furnizate de către vânzător, vânzătorul nu va răspunde pentru conformitatea cauzată exclusiv de lipsa actualizării relevante.
-
Instrucțiunile de utilizare și instalare trebuie citite și respectate obligatoriu înainte de instalarea și folosirea produsului.
-
Nu se vor aplica măsuri de conformitate în situația în care produsele au fost folosite în alt regim decât destinația lor, dacă au fost utilizați detergenți ori substanțe chimice necorespunzătoare.
Procedura de urmat în vederea accesării garanției
-
Clientul trebuie să contacteze echipa GB.ro la adresa de email info@gb.ro, în care să menționeze datele legate de produs sau să atașeze factura primită la achiziționarea produsului.
-
Clientul mai poate contacta echipa GB.ro la numărul de telefon afișat pe site, de luni până vineri, în intervalul orar 9:00-18:00, excepție făcând Sărbătorile Legale.
-
Echipa GB.ro va răspunde în termen de 48h de la solicitarea transmisă pe email urmând să stabilească împreună cu clientul metoda de punere în aplicare a garanției.
9. Proprietate Intelectuala
Pe scurt: tot ceea ce vezi pe Site ne apartine din punct de vedere al proprietatii intelectuale sau avem drept de folosire asupra lor, iar tu te obligi sa nu ne incalci aceste drepturi si sa nu folosesti nimic de pe Site fara acordul nostru.
(1) Denumirile comerciale, marcile, drepturile de autor si orice alte drepturi de proprietate intelectuala inregistrate sau in curs de inregistrare referitoare la Produse detinute sau utilizate de Vanzator sunt si vor ramane proprietatea exclusiva a Vanzatorului sau dupa caz, a licentiatorilor Vanzatorului. Clientul nu va avea niciun drept si nicio pretentie cu privire la acestea.
(2) Utilizatorul/Clientul nu va actiona in niciun fel care ar putea aduce atingere drepturilor prevazute in art. 9(1) de mai sus. Utilizatorul/Clientul se obliga sa nu foloseasca in activitatea sa niciun semn sau denumire similara sau identica cu marcile, denumirile comerciale ale Produselor etc., fie ca parte dintr-o denumire fie in orice alt mod.
(3) Toate informatiile disponibile pe Platforma (inclusiv, dar fara a se limita la, imagini statice sau dinamice, text, logo-uri, simboluri, reprezentari comerciale, video-uri etc.) care pot fi vizualizate sau accesate in orice mod prin utilizarea unui echipament electronic, continutul e-mailurilor trimise Utilizatorului/Clientului de catre Vanzator, orice informatie comunicata Utilizatorului/Clientului (inclusiv, dar fara a se limita la, date referitoare la Vanzator, activitatea acestuia etc.) prin orice mijloc de catre un reprezentant al Vanzatorului sunt si raman proprietatea exclusiva a Vanzatorului, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (cum ar fi prin licente de utilizare si/sau publicare, exclusive/neexclusive, limitate/nelimitate in timp etc.). Utilizatorul/Clientul poate copia, transfera si/sau utiliza astfel de date numai in scopuri personale sau in afara unei activitati desfasurate cu titlu profesional si numai in cazul in care nu intra in conflict cu acesti termeni si conditii.
(4) Este interzis in mod expres orice alt mod de a utiliza continutul disponibil pe Site/Platforma in alte scopuri decat cele permise prin prezentul Contract sau in conditiile de utilizare care il insoteste, daca acestea exista.
10. Publicitate & comunicari comerciale
Pe scurt: atunci cand facem activitati de marketing direct, iti solicitam in prealabil consimtamantul. Insa vor fi situatii in care iti vom trimite comunicari comerciale pe baza interesului nostru legitim, asa cum ti l-am explicat in Politica de confidentialitate.
(1) Iti poti exprima consimtamantul pentru a primi comunicari comerciale prin posta electronica[SMS/apeluri telefonice/retele sociale], permitandu-ne noua si colaboratorilor nostri sa efectuam astfel de comunicari, prin bifarea optiunii specifice la finalul acestor termeni si conditii sau in zona dedicata din Platforma.
(2) Poti oricand sa revoci consimtamantul privind astfel de comunicari comerciale prin:
transmiterea unei solicitari in scris la adresa de e-mail din sectiunea „Contact" din Platforma sau prin alta metoda pusa la dispozitie - in acest caz, revocarea va produce efecte in cel mult 48 (patruzeci si opt) de ore de la initierea procedurii;
renuntarea la primirea Newsletterelor sau a comunicarilor comerciale, in orice moment, prin accesarea link-ului dedicat care se regaseste in cuprinsul oricarui Newsletter;
bifarea optiunii de retragere a consimtamantului in sectiunea dedicata de pe Platforma, acolo unde exista.
(3) Prezenta procedura va fi mentionata in toate comunicarile cu caracter comercial pe care ti le vom transmite.
(4) Newsletterele si comunicarile comerciale ale noastre sunt transmise prin intermediul partenerilor specializati si agreati de noi, cu care esti de acord.
(5) Renuntarea de catre tine la primirea Newsletterelor sau ale altor comunicari comerciale nu implica renuntarea la acceptul dat pentru restul termenilor si conditiilor privind vanzarile online efectuate de Vanzator si va produce efecte doar pentru viitor, prelucrarea anterioara considerandu-se a fi legala. Te rugam sa ai in vedere ca este posibil ca si dupa trimiterea revocarii consimtamantului sa mai primesti pentru o scurta perioada comunicari comerciale din partea noastra, pana se efectueaza actualizarea completa a bazei de date sau in cazul unui back-up.
(6) Ne rezervam dreptul de a selecta persoanele carora le vom trimite Newslettere si alte comunicari comerciale, precum si de a elimina din baza de date orice Utilizator sau Client care si-a exprimat anterior consimtamantul pentru primirea de Newsletter si alte comunicari comerciale, fara niciun angajament ulterior sau a vreunei notificari din partea noastra, neputand fi trasi la raspundere pentru aceste actiuni.
11. Raspundere
Pe scurt: esti raspunzator pentru Comenzile plasate, datele furnizate si modul in care utilizezi Site-ul nostru.
11.1 Continut generat de tine in calitate de Utilizator sau Client
(1) Tot continutul (text, foto, video etc.) pe care il postezi prin intermediul Platformei (cum ar fi recenziile produselor sau comentarii lasate pe retelele sociale), denumit in continuare "Continutul" este responsabilitatea exclusiva a persoanei care a creat un astfel de continut.
(2) Desi nu monitorizam in mod obisnuit continutul postat de Utilizatori/Clienti, ne rezervam dreptul de a face acest lucru si de a elimina continut care incalca acesti Termeni (sau legea aplicabila) despre care suntem constienti, dar nu avem nicio obligatie de a face acest lucru.
(3) In cazul in care vom fi trasi la raspundere pentru continutul postat de Utilizatori/Clienti pe Platforma, ne rezervam dreptul de a ne indrepta impotriva Utilizatorului/Clientului respectiv pentru o reparare integrala a prejudiciului suferit.
(4) Orice utilizare sau dependenta de orice continut sau materiale postate prin intermediul Platformei sau obtinute de tine prin intermediul Platformei este pe propriul tau risc. Daca suntem anuntati de catre o terta parte ca, continutul pe care il trimiti sau il postezi incalca acesti Termeni sau orice lege aplicabila, fie printr-o scrisoare, fie in spiritul acestor Termeni, ne rezervam dreptul de a elimina acest continut din Platforma fara a te notifica in prealabil.
(5) Noi nu incurajam, sustinem, reprezentam sau garantam in vreun fel acuratetea continutul sau comunicarilor postate prin intermediul Platformei si nici nu sprijinim si/sau ne alaturam opiniilor exprimate de Utilizatori/Clienti asupra Produselor existente prin Platforma, acestia fiind singuri raspunzatori pentru continutul respectiv.
(6) Prin folosirea Platformei, esti de acord si accepti ca poti fi expus unui continut care ar putea sa fie defaimator, denigrator, inexact sau inadecvat sau, in anumite cazuri, ca vor putea exista postari care sa induca in eroare. Noi nu vom fi de nicio maniera responsabili pentru acest continut, incluzand, dar fara a se limita la erori sau omisiuni sau pentru orice fel de prejudiciu, material sau moral, direct sau indirect care a fost postat, transmis pe e-mail sau retele de socializare sau facut in orice alt mod public prin intermediul Produselor, al Platformei sau in alt context.
11.2 Utilizarea Platformei
(1) Nu vei utiliza Platforma:
(a) in orice mod care incalca orice legi sau reglementari locale, nationale sau de alta natura sau orice ordin al unei instante din orice jurisdictie relevanta;
(a) in orice scop care nu este permis de acesti Termeni;
(c) in orice mod care incalca drepturile oricarei persoane sau entitati, inclusiv drepturile lor de autor, marca comerciala sau alte drepturi de proprietate intelectuala sau alte drepturi private sau contractuale;
(d) pentru a distribui reclame de orice fel sau post sau sa comunici in alt mod orice material sau mesaj fals sau inselator de orice fel, inclusiv cu privire la concurenti, potentiali concurenti etc.;
(e) in orice mod care, cu intentie sau fara, hartuieste, ameninta sau intimideaza orice alt Utilizator sau vizitator;
(f) in orice mod care indiferent daca este cu intentie sau fara, promoveaza sau incita la, rasism, violenta, ura sau vatamarea fizica sau morala de orice fel;
(g) in orice mod care este abuziv, defaimator, inexact, obscen, jignitor sau explicit sexual;
(h) sa postezi fotografii sau imagini ale unei alte persoane fara permisiunea sa (si daca este minor, permisiunea tutorelui legal al minorului);
(i) sa promovezi activitati ilegale sau in orice fel care sa conduca la incurajarea, achizitionarea sau desfasurarea oricarei activitati ilicite sau infractionale sau care poate provoca vatamari, suferinte sau neplaceri oricarei persoane;
(j) sa accesezi, sa manipulezi, sa produci daune sau sa utilizezi zone care nu sunt destinate publicului ale Serviciilor, sistemelor informatice, serverelor sau echipamentelor companiei sau ale sistemelor de livrare tehnica ale furnizorilor nostri;
(k) sa accesezi sau sa incerci sa accesezi date ale altor Utilizatori ai Produselor/Platformei sau sa patrunzi, accesezi, penetrezi oricare dintre masurile de securitate referitoare la Produse sau sa sondezi, sa scanezi sau sa testezi vulnerabilitatea oricarui sistem sau retea sau sa incalci sau sa eviti orice securitate sau masuri de autentificare;
(l) in orice mod care, intentionat sau nu, duce in eroare sau are drept scop inselarea altui Utilizator sau vizitator al Platformei;
(m) sa introduci orice program malware, virus sau alt program software (vierme) daunator care dauneaza sau interfereaza cu functionarea Produselor oferite, incluzand, dar fara a se limita la cancelbots, refuzul atacurilor de serviciu (denial of services), bombele de timp, viermii, caii troieni, virusi sau orice alt software sau hardware malefic;
(n) sa interferezi sau sa perturbi (sau sa incerci sa faci acest lucru) accesul oricarui Utilizator, gazda sau retea, inclusiv, fara limitare, trimiterea unui virus, supraincarcare, flooding, spaming, bombardare prin posta a serviciilor sau prin scrierea scripturilor creatoare de continut astfel incat sa interfereze sau sa creeze o povara nejustificata pentru servicii;
(o) sa copiezi, sa modifici sau sa distribui continutul altor Utilizatori fara consimtamantul acestora;
(p) in alte scopuri comerciale decat cele permise in mod expres in acesti Termeni;
(q) sa ocolesti masurile utilizate pentru a preveni sau restrictiona accesul la Produse;
(r) sa soliciti sau sa furnizezi servicii ilegale;
(s) sa recoltezi sau sa colectezi informatii despre alti Utilizatori sau vizitatori fara acordul lor;
(t) sa obtii acces neautorizat la Produse, serverul pe care sunt stocate Produsele sau orice server, computer sau baza de date conectat la Produse;
(u) sa falsifici orice antet de pachete TCP / IP sau orice parte din informatiile antetului in orice e-mail sau postare, sau in orice mod sa folosesti Produsele pentru a trimite informatii sursa alterata, inselatoare sau falsa;
(v) sa razui, sa crawlezi sau sa pastrezi sau sa utilizeze altfel Produsele sau orice continut pentru phishing, spam, trolling sau orice scop (comercial) neautorizat; sau
(w) sa promovezi sau sa sprijini sau sa soliciti implicarea in orice alta platforma sau cauza politica, religioasa (recunoscuta ca organizata sau neorganizata), cult sau secta de orice fel.
(2) Nu raspundem pentru niciun fel de prejudicii cauzate tie in calitate de Utilizator sau Client sau oricarui tert ca urmare a indeplinirii de catre noi a oricareia din obligatiilor noastre conform Comenzii si nici pentru daune care rezulta din utilizarea necorespunzatoare a Produselor livrate. In masura in care limitarea raspunderii conform celor de mai sus nu este posibila conform legilor aplicabile, vom raspunde in limita contravalorii Produselor care au format obiectul Comenzii.
(3) Te obligi sa pastrezi in conditii de siguranta username-ul si parola aferente Contului, fiind singurul responsabil in cazul utilizarii frauduloase a acestora de catre un tert.
(4) Nu raspundem pentru niciun prejudiciu cauzat de orice disfunctionalitati tehnice ale Platformei (e.g., imposibilitatea accesarii oricarui link de pe Platforma).
12. Sesizari si reclamatii
(1) Ne poti contacta in general la adresa de e-mail din sectiunea ,,Contact" din Platforma pentru orice nelamurire sau probleme ai in legatura cu Produsele, inclusiv pentru a identifica si corecta eventuale erori care au loc cu ocazia introducerii datelor. In functie de dezvoltarile tehnice ale Platformei, este posibil sa ai la indemana si alte metode de comunicare cu noi (precum chat online, comunicare din contul tau de Utilizator, retele de socializare etc.), pe care ti-o vom aduce la cunostinta. Cu toate acestea, in cazul in care nu ne spui despre aceste aspecte anterior emiterii notificarii sau inceperii furnizarii Produselor, aceste modificari nu se vor mai putea face decat in cazuri exceptionale, care nu implica un efort disproportionat din partea noastra si care sunt valabile din punct de vedere legal.
(2) Pentru sesizari sau reclamatii legate de Produse, ai la dispozitie adresa de email info@gb.ro. In cazul in care nu exista o sectiune dedicata sesizarilor, vei putea urma procedura descrisa mai sus.
(3) Sesizarile astfel receptionate vor fi solutionate de noi in 30 (treizeci) de zile calendaristice de la primirea lor.
13. Utilizarea si prelucrarea datelor cu caracter personal ale persoanelor fizice
Prin utilizarea Platformei, Clientul intelege si accepta sa transmita Vanzatorului date cu caracter personal, aceste date urmand sa faca obiectul prelucrarii in conformitate cu si pentru scopurile prevazute in Politica de confidentialitate, care completeaza acesti Termeni si Conditii.
14. Forta majora
(1) Nici Vanzatorul si nici Clientul nu va fi raspunzator pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, totala sau partiala, este datorata unui eveniment de forta majora astfel cum este definit de codul civil roman.
(2) Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii evenimentului de forta majora, respectivul eveniment nu inceteaza, oricare dintre Vanzator sau Client va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte daune-interese.
15. Legea aplicabila & solutionarea disputelor
(1) Prezentul document reprezinta un contract legal incheiat la distanta, acceptat prin simpla lui bifare si este supus legii romane.
(2) Vom incerca cu totii sa rezolvam pe cale amiabila orice dispute sau neintelegeri ar putea sa apara. In masura in care solutionarea amiabila nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente conform legii.
(3) Detalii privind metodele alternative de solutionare a disputelor sunt disponibile aici.
16. Modificari la acest document
Este posibil ca la anumite intervale de timp sa modificam acest document si vom decide care este maniera optima de notificare a Utilizatorilor (pop-up, push notification, e-mail etc.). Prin urmare iti recomandam sa accesezi aceasta pagina pentru a citi intotdeauna cea mai recenta versiune.
Acest document a fost ultima oara actualizat la data de 04.04.2022.
Ai întrebări?
Ne poți trimite un mesaj folosind formularul de mai jos.